Bebis ♥

publicerat i Allmänt;
Då har lilla bebisen kommit hem. Hon är fortfarande groggy efter narkosen, ser ut som Elvis o luktar kadaver. Men annars är det tiptop. Kalaset gick på 6500 idag. Men där drar vi gränsen. Inte pga pengarna utan för att hon inte ska behöva bli opererad mer. Troligtvis har hon problem med sköldkörteln, men det går att leva med med mer motion o diet.
Nu håller vi då bara tummarna för att hon ska få vara friskare dom sista åren.
Och, försäkra era djur! Jumjum kommer bli försäkrad med en gång. Hoppas att han har lite mer tur än Sasha har haft bara :)

O som tur är har Sasha världens finaste gummimamma som stöttar både mig o henne!

Nu ska jag ägna resten av dagen åt att pyssla om min lilla fula bebis o försöka att inte stressa upp mig själv i onödan.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Beata:

Usch ja, veterinärkostnader är inte roliga. Jävligt glad att mina kottar är försäkrade, kommer väl till pass nu när Myran måste bli undersökt och blodprovad hela tiden, snooooordyyyyrt!



Hoppas Sasha blir bra snart!



Puss

Kommentera inlägget här :