Kiss o bajs.

publicerat i Allmänt;
Då var vi nyss hemkommna jag o JumJum. Varit o inhandlat lite nödvandigheter som öl, Liposinol o pepsi. Trött som ett monster idag, o det kan ju bero på att jag fick gå upp o torka 3kg bajs inatt kl4. Fattar inte hur den lilla hunden kan få ur sig så mycket piss o skit. Nu var vi tex ute för 10 minuter sen, o trots detta kissade han precis en 5-literspöl på golvet.
Jag har iaf lärt mig att uppskatta Bohusläningen. Väldigt bra uppsugningsförmåga där.

Vi såg "Låt den rätte komma in" igår, eller jag såg den o Mia berättade gång på gång hur mycket hon uppskattade mitt filmval. Man kanske kan klara sig utan den filmen, det kan jag hålla med om. Och okej, nu kanske det råkar vara så att det altid råkar vara en dålig film jag väljer. Men man kan ju faktiskt inte vara bra på allt. Jag är ju en hejare på Yatzy, allmänbildad som en gud o för att inte tala om mitt underbart roliga sinne för humor. Det är inte lätt att vara bäst *klappa på ryggen*
 ;)



puss på min Mia o barnen


liten&stor

Lillebror o Storasyster i gräset.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Sån jättesöt bild!

Kommentera inlägget här :