Borta?

publicerat i Allmänt;
Igår när Mia varit på det lilla jobbet, tog jag o hundarna på en promenad o gick o mötte henne för att inhandla diverse nödvändigheter (som vatten o snus). Väl hemma igen gick jag upp med varorna och den stora fula hunden o Mia gick ner till tvättkällaren med den mindre (men lika fula) hunden. Efter ca en halvtimmas slöande gick jag för att kika efter JumJum. Frågade Mia vart han var. "Det vet väl inte jag" fick jag till svar. Nähä.. Jag tittar lite till o säger att han är verkligen inte här.
Vi ropar båda på honom, men utan resultat. Då slår sig min tankspridda sambo sig för pannan o ropar: "Nej, nej, nej!!! JAG GLÖMDE HONOM PÅ BAKSIDAN!!!!!!"
Jag skrattade hela vägen ner (o en timma efteråt) när jag gick för att släppa ut honom.
Nu är det inte bara jag som glömmer saker ;)

Men jag tycker om henne iaf :P
Puss på vårat bortglömda barn, o på min Mia.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Jag lånade lastbil för flytten och lämnade in bil och nyckel i söndags. Allt var frid och fröjd till jag igår kom på att jag skulle ju varit där och betalt bilen!!!!!! i måndags!!!!! men de har inte hört av sej man kanske ska ligga lågt....

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

haha, stackarn..

Kommentera inlägget här :