Mammornas duktiga kille!

publicerat i Allmänt;
Igår var det då andra gången på valpkursen. det gick mycket bättre! Så vi kanske inte ska ge upp hoppet än ;) Han pep inte alls lika mkt den här gången heller.
Vi tränade spår (dock inget vi kommer att syssla med) o kontaktövningar o han skötte sig jättebra! (även om jag klantade mig lite)
När vi kom hem tvärdäckade han o sov som en liten sten :) Vi trodde att vi skulle få hem, men som tur va så va Laila så snäll o kom o hämtade oss! :)

Så är det ju dethär med bantningen. Det går faktiskt bra. Mia kör med GI o jag kör med nutrilett. Ligger på -2.5 kg nu o målet är - 7 kg. Ska köra Nutrilett en vecka till o sedan börja gå över till vanlig mat igen. Min hy har blivit mycket bättre nu det senaste, men om det beror på öljästtabletterna eller att jag slutat äta massa fet skit vet jag inte, men det spelar inte så stor roll. Nu ska jag plocka undan lite här innan far kommer o fikar! Övriga planer för dagen är att fara upp till lägenheten o packa så mycket det bara går (om jag får tag i bananlådor vill säga) o sedan hundträff!

Puss o hej!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

Klart vi måste träffas nån dag sorry att jag vart rövit dålig på att svara på sms och sånt men svarar jag inte me en gång så glömmer jag av att jag fått dom hehe börjar nog bli gammal...

Jag börjar ju jobba på måndag men det är ju nere i stan så vi kan ju alltid ta en fika eller nått tror jag kommer sluta ganska tidigt första veckan så jag kommer väl inte ha så sjukt bråttom hem till Akita.

Man kan ju alltid ta en fika där du får ha me dej hundarna, för bäbisen är väl inte van att va ensam en längre tid än va?

Kram

2:a kommentar, skriven , av modern:

Ush jag bantningen när jag fyllde så blev det mycket gott och alldeles för mycket har det liksom blivit efteråt men hej oc hå nu får man väl sätta igång igen denna JOJObantning

3:e kommentar, skriven , av rebecca:

dutti ponk det. :D

Kommentera inlägget här :