Gääääsp!!

publicerat i Allmänt;
Riktigt trött idag o vaknade med huvudvärk. Beror nog på pissvädret...
Men igår var jag oförskämt pigg! :)
Ringde nyss en kille o ville komma o kolla på lägenheten, så han kommer antagligen senare idag. Håll tummarna för att han tar den!

Igår va en bra dag :) Började med att tvätta o färga håret. Tog sen en sväng på stan på förmiddagen o köpte lite presenter till Tiger o Mia :) Pantade våra tusen burkar o flaskor o hämtade mina nya linser. Sen åkte jag o mor hem till Maggan o hälsade på henne, Kristina, Markus, Beckie, Simon o lilla Tiger. Guuud vilken söt unge! Riktig liten tjockis! :) Han fick en mössa till vintern av mig o Mia, o ett par svarta byxor av mamma.
Jättekul att träffa Beckie! (o dom andra också såklart) Vi ska antagligen ta en fika på Tisdag med :)

Idag blir det packande o lite flyttande. Förhoppningsvis kan jag flytta ner datorn + stol o databord idag, beror på vilken bil mor har.

Vi planerar vår resa till Bristol för fullt :) Mia ringde nyss o hade hittat ett billigt B&B. Eftersom vi inte är miljonärer än (när tusan ska pengarna trilla in?) så letar vi efter billigaste alternativen. Vi hoppas på att kunna ge oss av i Januari nästa år.

Ikväll har vi bjudit hit Maria, Tove o Gro. Får väl se vilka som dyker upp, men Gro kommer ju iaf, hon är ju deltidsinneboende ;)

Ha det bäst!

 
Jag o lilla Tiger :) (Kristinas kort)



I full färd med att färga håret

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Trevligt att träffa dej och mamma också.

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

Jag har också planer på att bli lite rödhårig. Börjar tröttna på mitt blonda nu :)

3:e kommentar, skriven , av emma:

Välkommen in till min Nya blogg.

Där du kan shoopa allt mellan Kläder,skor,smink,smycken.. och lite till .

Allt kommer finnas på sidan...

Priset är bra och passande!

Ibland gratis erbjudanden...

Och tävlingar!..

så Kolla in bloggen nu missa inte detta!



www.emmamarijana.blogg.se

Kommentera inlägget här :