Ny blogg!!

publicerat i Allmänt;
Så, nu har jag då bestämt mig för att byta blogg, först o främst eftersom jag är så hiskligt trött på blogspot.
Så nu gör jag en nystart. Ska göra den snygg också så fort jag orkar, men man har mycket att stå i när man är hemmafru, som ni säkert vet.

Det är vår ute, eller det är iaf vad jag vill intala mig. Känns helt underbart efter denhär evighetersvintern som varit. O som inte ens haft vett på att vara riktig vinter. Jag blir lite arg.
O nu när det äntligen är sol för första gången på 3 månader så kan jag inte ta mig ut eftersom mitt knä blivit inflammerat igen o svullnat upp till dubbel storlek. Dendär titthålsoperationen är ju inte så lockande, men kanske nödvändig.




Älskade vackra <3       Jag fick vackra blommor :)

Igår firade vi 5 månader, med tacos o Let´s Dance. Kärlek till min underbaring! <3

Kommentera inlägget här :