Semester :)

publicerat i Allmänt;
Nej, jag har inte glömt att jag har en blogg. Jag har bara lagt den på hyllan ett tag, men nu är jag här igen!
Vi har semester nu (eller ja, jag har en sambo som har semester) o  försöker att få sommarkänslan att infinna sig, trots att det enda solen lyser med är sin frånvaro, most of the time. Men när det är dåligt väder passar vi på att kolla på Xena, läsa, mysa o uppfostra barnen så gott det nu går.
Igår åkte vi o fiskade med Madde o Daniel o jag fick prova mitt sprillans nya spö. Det blev ju ingen fisk, men det var trevligt iaf :) När vi kom hem drack vi Corona med Lime o försökte lära varandra lite musikvett. Mia matade mina öron med Björk, o jag hennes med Rasputina.
Eftersom vi som vanligt inte kom i säng innan solen gick upp, så blir det en väldigt lugn dag idag med så lite fysisk aktivitet som möjligt. Det vi har bokat är en date med McDonalds. Vi måste ju lägga våra sista slantar på någonting vettigt menar jag.
Har aldrig varit så fattig som jag är nu, men jag har heller aldrig varit så lycklig. Då är pengar av mindre vikt.

Puss o kärlek till min fantastiska lilla familj. Ni är allt för mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden.

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

ah det va bannemig på tiden, du får faktiskt tänka på mig här ute på landet. Hur roligt tror du det är när alla suger på att uppdatera sina bloggar nu när inte jag tar mig någonstans med bebis o så. Fast på måndag ska jag kanske trippa till lysekil, mamma fyller 50 serru. o då ska vi våga oss ut i offentligheten för tyyyp första gången. Din mamma fyller ju också 50. fast inte på måndag, men den siste va?? i think so. Nu: borsta tänderna

Kommentera inlägget här :