Sömn är överskattat!

publicerat i Allmänt;
Vaknade 04.45 idag o varit vaken sen dess. Har gjort ett antal försök att få sova någon timme, men det verkar inte vara meningen att jag ska sova idag. Vaknade av att Jummisen satt o gnällde tidigt imorse (inatt?), så jag gick ut med honom o sedan fick han ligga o sova i sängen med mig när jag läste. Han är konstig, o mår inte alls bra... Igår hade han feber o va helt stissig. Satt o stirrade ut i luften som om han såg något han va rädd för. Gnällde konstant o han skvätter inne. Vi tror att det har något med könsmognaden att göra, alla hormoner som lever rövare i kroppen på honom, men nu verkar han dock må bättre. Han äter sin mat o leker som vanligt nu!

Igår sa jag upp kontraktet på lägenheten! Kändes mkt bra, o från 1/9 är den ute på UAhems hemsida. 
Vi fick en grill av mama o papa igår, så vi slipper lägga massa pengar på engångsgrillar. Den fungerade finfint!
Idag ska vi ta en sväng till Överby när Mian slutat jobbet o jag hoppas på att hitta något snyggt att ha när jag, mor, Bolko o Nataniel åker till Malmö i slutet av månaden. Mama fyller 50, så vi ska dit o fira henne. Ingen aning om vad jag ska hitta på för present än, men jag har ett tag på mig att fundera ut något.

Var på ett sanslöst dåligt humör förut, gick runt o morrade o frustade åt eländet til dag en bra stund. Men nu är det iaf över o jag är på bra humör igen! :) Pust!



mina underbaringar <3

Kommentera inlägget här :