Hälsar på Ture idag.

publicerat i Allmänt;

Tog hundarna o promenerad hem till Tureborg imorse. Ska sova här ikväll, ha lite ensamtid. Det är nog viktigt att vi inte går o trampar på varandra 24 timmar om dygnet. Då får vi sakna varandra lite också :)
Det gör jag redan :)

På onsdag ska jag äntligen träffa Ida!! Ska bli sanslöst kul! Det måste va ett år sen vi sågs sist.. Det är ju hemskt.
Det är så tråkigt med alla som flyttat som man tappat kontakten med. Grethe, Ida, Jennie o en hel drös med andra..  O Mikaela såklart!! Nej, jag får skärpa mig o ta upp kontakten med alla igen.

I helgen blev det en hel del mat. Riktig mat :) Mest Mias jättegoda smörgåstårta. Så nu är det Nutriletten som gäller igen... Gått upp ett kg av mina tre förlorade över helgen, men det försvinner nog om någon dag. Man måste ju unna sig lite ibland. ;)
Jag har bestämt mig för att avvakta med Alli. Meningen är ju att man ska ha ett BMI på 28 eller mer när man äter dom o jag har 22.8. Så det är nog lagom bra. Men min kära mor ska köpa dom av mig, så då rullar det in lite cash också.

Nu ska jag fortsätta städa här så att jag slipper snubbla på dammråttorna.

Pussar på min lilla familj o mina fina vänner!! <3 Ni är bäst!







Vi orkade inte titta på Sasha längre, så vi drog något  gammalt över henne.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kristina:

TACK! :D Självklart kan jag det!

2:a kommentar, skriven , av kristina:

rätt lätt att lära sej, allt jag lärt mej är ifrån http://designadinblogg.se. På sidan står allt "Bloggdesign



* » Grunder

* » Bilder & bakgrunder

* » Text & typsnitt

* » Länkar

* » Widgets & roligheter

* » Övrigt om design

* » Reklam/Tjäna pengar

* » Bildredigering

* » Färgkarta"



börja på grunder och gå neråt. Det är otroligt lätt, och dem förklarar jätte bra.

Kommentera inlägget här :