Elakt knä, feber o röksug från helvetet. Inte mkt som är bra idag.

publicerat i Allmänt;
Idag är en såndär dag när allting är piss. Vaknade halv sex helt genomsvettig, plus att jag hade dregglat över halva mig. Det är en charmig egenskap hos mig. Jag är iofs charmig hela jag när jag sover. Som en liten prinsessa vilar jag så vackert. (Ha!)
Jaja, det va inte det jag skulle skriva. Hela natten har jag också vaknat minst en gång i timmen av mardrömmar, vågade inte ligga kvar i sovrummet så jag släpade mig till soffan. Nästa gång jag vaknade hade jag så ont i mitt knä eftersom man får ligga dubbelvikt i min pigga soffa, så jag va tvungen att förflytta mig tillbaka till sovrummet.. Så höll jag på hela natten 5789 ggr. Minst.
Sen letade jag upp allt i hemmet som innehöll koffein o gjorde en redig frukost på det.
Nervvrak, men ett ganska energiskt sådant.
Har 15 projekt på gång här samtidigt, så just nu är det kaos. Tur att inte Mia är hemma ;)
Men allt kommer bli bra när jag träffar min älskling igen, bara några timmar kvar!! <3

Och idag är det min 4:e rökfria dag :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Duktiga Cim. 4 dagar utan cigg. Bra gjort

Kommentera inlägget här :