La Vox ;)

publicerat i Allmänt;
Sasha ville inte titta på någon melodifestival hon inte!


Denhär helgen har varit mycket lugn o stilla. skönt faktiskt. Igår tryckte vi i oss godis som om vi inte sett det förut (eller iaf jag) o Mia blev som vanligt lite rädd över hur mycket jag faktiskt kan äta på en gång.
Men jag hade tänkt bli nyttig nu. Ja, jag återkommer till det sen.
Vi satt iaf där med vårat godis o chipsskålen (o dippen såklart) o tittade på melodifestivalen. Vi blev väl lagom imponerade men hejade iaf på La Voix o då efter en stunds fundering sa jag:

- "Det uttalas La Vox va?"
Mia suckar tungt o säger sen - "Nej Cim det heter La Voix". Sen fick jag en puss.

Äsch.

Får att återgå till dethär med att vara nyttig.. Imorgon slutar jag ju att röka och det är ju nyttigt om något!! Och nu är det ett nyttigt liv över lag som gäller. Vi är ju mästare på att köpa på oss massa onödig skit. "Åh, 15 kilo choklad för 20 kr, det måste vi köpa!" o så käkar vi upp allt på 3 sekunder. Eller nästan.

Nä, nu kommer min ängel snart hem.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia:

Du är rolig! :) Älskar dig. Puss puss puss <3

2:a kommentar, skriven , av hippieflikka:

Lycka till med rökstoppet!

3:e kommentar, skriven , av modern:

Imorgon ska jag börja håll igen!! Helgen har jag bara ätit en massa godis och allt som är onyttigt. Magen protesterar för det vildaste. Nu måste det bli slut på det. Lycka till med rökstoppet.

Kommentera inlägget här :