Döda, döda, döda...

publicerat i Allmänt;

 


Lördagen spenderades ute i skogen med fula katter o sjuka familjen.  Tequila, vin, drinkar o öl blandades med schlagermusik o mycket skratt. O för en gångs skull vann rätt låt!! :D Höll också tummarna för Caroline af Ugglas, men denhär kommer nog gå bättre i det stora hela.
Ringde tom o röstade, det har nog aldrig inträffat förr. Har man blivit en schlagerflata?




blääää...


O så har vi dom trvliga inneboende i lägenheten. Små äckliga mjölbaggar(?) (flatlöss ligger väl också nära till hands)precis överallt i hela lägenheten. Jag spyr! Det kryper på mig. dom är i sängen, hela köket, garderoben, alla skåp o förut kröp en på armen på mig. Håller på o slänger precis allting som inte är jävligt välpaketerat i matväg o ska torka ur alla skåp, dammsuga, tvätta golvet, damma o skura köket. Kommer dom tillbaka då, vilket dom säkert gör, får jag tillkalla anticimex.
Jag har väl utrotat sisådär en tusendel av skiten nu, men det är bara att fortsätta. Sen ska ja g bada i två timmar o skrubba mig med svinto tills jag blöder.



Pussar på min Mia, du är det bästa som finns! <3<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

fy fan va dom e äckliga ryser hatar fan små kryp ...

herregud ringde du å rösta haha ja det va la rätt låt som van men jag gilla caroline bäst

2:a kommentar, skriven , av modern:

Jag gillade nog Caroline mest men Marcus var fan of "tjejen som vann" kommer inte ihåg namnet.

3:e kommentar, skriven , av Beata:

Stackare! I hela lägenheten? Vi hade mjölbaggar i köksskåpen på Övre Besvärsgatan. De försvinner inte av bara städning tyvärr.

4:e kommentar, skriven , av Jussan:

åh fyyyyy fan va vidrigt!! har du fått bort alla?

Kommentera inlägget här :