Ja!

publicerat i Allmänt;
Jag är lyckligast. Igår förlovade vi oss. Eller rättare sagt så förlovade vi oss några minuter över midnatt natten till igår, samtidigt som vi såg på Buffy (men vi pausade dock) ;).
På kvällen gick vi ut o åt gott o jag tyckte att Mia var en smula konstig... Hon tittade konstant på mobilen o verkade allmänt virrig. Helt plötsligt säger hon hej till någon bakom mig o jag tänker "jävla folk som ska komma o störa när man sitter o har det mysigt..." Vänder mig om o där står Katarina o Linda. Fattade inte någonting. Det syntes tydligen också. Sen höll dom upp papper där det stog: "Vill du gifta dig med Mia? <3"
Självklart ville jag det! Mer än något annat! Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än att Mia fick påminna mig om att andas där i mitt shocktillstånd :)



Jag älskar dig min underbara.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Jag är så glad för eran skull

Äntligen fick du din dröm kvinna...

Massvis med Grattis =)

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

wiiiiiiiiiiiiiii, jag är GLAD för er skull!!! :D det här är bra cim.

Grattis igen

3:e kommentar, skriven , av modern:

Jag grattade på facebook men gör det även här och jag hoppas att du inte glömmer mej på bröllopet. För då attan tar kattan dej....

4:e kommentar, skriven , av mikaela:

så sött! jag är så glad för din skull, älskar dig! (älskar mia också, hur kan man inte älska någon som gör dig så glad!)

Kommentera inlägget här :