Bort med späcket!

publicerat i Allmänt;

Igår var jag o tittade på den så kallade valpen. Dock tycker jag mer att hon liknar ett russin. Fast Marinas beskrivning att hon såg ut som en penis va ju ganska bra också.
Men hon är ju bara 7 veckor, så förhoppningsvis blir det en aning bättre.

Nu har vi beställt ett löpband! Så nu ska späcket bort! Blir till att köra varje dag innan frukost. Ska bli jättekul!

Jag var ute i förrådet förut o skulle se om det kanske gick att pussla in grillen (det gick inte). Då kommer JumJum springandes, jättelycklig. Tänkte att, jaha, jag stängde väl inte dörren ordentligt. Men efter två sekunder kommer han springandes igen o jag hörde hur handtaget trycktes ner. Nu har han då lärt sig att öppna dörren! Han är ju så låg, så jag fattar inte hur han nådde...
Igår på valpkursen kom en liten kille fram o tittade på JumJum o utbrast: "Oj, vad kort du är!!!!" hahaha, jag trodde att jag skulle avlida.
För övrigt så gick det mkt, mkt bättre på kursen igår. Kan bero på att det var mindre grupp denhär gången, men vi mammor blev stolta iaf! Kul när det går frammåt.




Loppan/Pixie/Kiwi 7 veckor.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Ser lite ur som en "fläskkorv" men gudomligt söt.

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

Så JÄÄVLA söt!!

Kommentera inlägget här :