Mästerkocken Cim ;)

publicerat i Allmänt;
Gör mitt bästa här för att piggna till. Sov dåligt inatt o drömde mardrömmar hela natten som jag vaknade av. När Mia väckte mig imorse var jag helt säker på att jag precis hade somnat. Får knalla iväg till turken o köpa en redbull sen ;)
Har precis hjälpt gubben som kom med löpbandet att bära upp det. 70 kilo... Till högsta våningen. Sånt är kul. Tog i för kung o fosterland, så upp kom det iaf :)

Lagade ju middag igår för typ tredje gången i vårt förhållande. Det gick över förväntan! :D Mia tyckte att köttfärssåsen va godare än hennes o det va ett mycket bra betyg! Blev väldigt stolt över mig själv! Och så blev det ju ostkaka med grädde o körsbärssylt till efterrätt :) Vi kunde inte röra oss efteråt. Nästa gång blir det indisk kycklinggryta med ris.

Får se om jag går till körskolan idag, skjuter möjligtvis upp det till imorgon. Har en hel del att syssla med här hemma idag.

Imorgon ska jag ut till överby o shoppa lite :) Då får JumJum lite ensamträning också. Mia ska till sjukhuset när Jennie ska bli opererad o vara där när hon vaknar. Håller tummar o tår för henne.

O ett stort grattis till Nova o Johnny som fått en ny liten kille! :D

Nu ska jag fortsätta med dagens hemmafruuppgifter ;) O leka med barnen.


Tack o hej o pussar på mitt hjärta!!

Kommentera inlägget här :