seg dag....

publicerat i Allmänt;
Har varit en sanslöst seg dag idag... Somnade med huvudvärk igår o vaknade med det samma.. Beror väl på att jag inte sover ordentligt just nu. Vaknar 15 000 gånger per natt o har sjukt svårt att koppla av på kvällarna. Imorse var jag dock helt död o hörde inte ens när Mia gick till jobbet. Sen vaknade jag i panik 10 min innan klockan skulle ringa av en mardröm. Men jag är hellre zombie på "naturlig" väg än att sova bra på natten o vara kemiskt zombie (o dum i huvudet) hela dagarna . O att sova dåligt kan jag allt stå ut med! När vi får löpbandet ska jag börja springa på kvällarna, så kanske jag blir lite tröttare i både kropp o själ.
När jag slutade med alla mediciner åt jag Valerina Natt istället för att kunna koppla av (fungerade väl sådär..), kanske ska testa det igen nu när jag inte har fullt med annan skit i systemet om jag har lika svårt att lugna mig när jag börjar plugga o måste upp tidigt.
Försöker iaf att ha en bra dygnsrytm o inte sova på dagarna som jag alltid gjorde förr.
Hittade min gamla dagbok nu i flytten o har funderat lite på hur mkt mitt liv har ändrats på bara ett år... O enbart till det bättre! (om man räknar bort alla överflödskilon ;) )
Men vill man verkligen ändra sitt liv, så går det. Jag är helt övertygad om att alla kan göra det, bara man verkligen är motiverad o envis.
Sen måste man givetvis bli stöttad av sin omgivning. Att helt på egen hand vända sitt liv i rätt riktning är nog väldigt svårt.

I helgen ska vi åka o hälsa på min käre far i T-hättan :) Han tycker att det är så väldigt kul när vi kommer, o det är ganska trevligt att åka någon stans också :)
Nu ska jag försöka få tummen ur o göra något vettigt innan jag går o möter hjärtat efter jobbet...
Hej hopp!!




Jag o en liiiiten Jummis en av de första varma dagarna i år.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Beundrar det verkligen att du lyckats bli av med alla "piller".

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

Det är helt sjukt hur mycket som har hänt det senaste året, tack gode gud för det. Tyvärr är ju inte alla starka nog att ta tag i saker, som tur är va du det!!!!! kramskrams

Kommentera inlägget här :