Surt!

publicerat i Allmänt;
Igår va vi ju då i göteborg för att shoppa lite på IKEA o hämta löpbandet. Vi kom till DHL o satt o väntade en bra stund på att paketet skulle hittas. Tillslut kommer dom ut med det, på en truck!! Det väger då alltså 69kg o är över två meter långt. Va inte en chans att det skulle gå in i bilen. Så nu får vi punga ut med 600 till för att få det hemkört.. Det va lite surt kan jag säga...

Men jag fickt köpt lite saker vi behövde iaf, som paraply, burkar (eller snarare tunnor) att ha hundmaten i o några småsaker.

Idag ska jag ut till torp o köpa färg, penslar, bets o lack så att vi kan börja med möblerna. Mia slipade som en galning igår, så på kvällen hade hon så ont att hon inte kunde röra sig. Stackars mitt hjärta :(

O på lördag kommer Oliver hit o dricker öl med oss! Yes, vi ska supa honom under bordet! ;) Ja, det ska bli kul iaf.










I've found a reason for me
To
change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with everyday
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
Thats why I need you to hear








Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Snygg design tycker jag

Kommentera inlägget här :