Invasion..

publicerat i Allmänt;
Yeey!! Nu har löpbandet kommit! MEN... Det är i gbg, så vi kommer inte att få hem det förrän om några dagar..:(
Antagligen ska jag o mor åka o hämta det på torsdag o ta en tur till IKEA samtidigt. Behöver lite saker för förvaring o även tvättkorgar.

Vi har blivit invaderade av bananflugor!! Överallt är dom små (well, dom är ganska stora o feta faktiskt) asen. Vi jagade en jävel i ca 30 min utrustade med var sin flugsmälla. Mia lyckades först träffa chipsskålen o sitt glas med dricka som landade på mattan.. Men vi fick den tillslut!! (flugan alltså)

Imorgon ska jag gå o hämta ut mina fantastiska betyg, o beställa en ny tid hos studievägledaren som jag träffade för några månader sen. Hon ska få hjälpa mig att skriva in mig på omvårdnandsprogrammet, så att allt blir rätt.
Längtar!! :D



Mia kom hem med presenter till mig förut! Ett jättegott té o Hazelnut essens :) Jag ska gå o köpa mjölk o glass sen o göra milkshakes till oss ikväll! :D


Tack mitt hjärta!! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Snus ska hjälpa säger bananflugeexperter, inte vet jag men man kan köpa potionspåsar tydligen och lägga i slasken. kanske värt ett försök i alla fall.

Kommentera inlägget här :