Yes..

publicerat i Allmänt;
Började morgonen med en hallonsmoothie :) Fin start trots min brainfreeze som satt i en halvtimme. Så går det när man är åpen! ;)
Sen promenad med barnen o dom fick springa av sig ute en stund innan jag fixade mig o begav mig iväg för att vara barnvakt till mammas lilla rumpnissehund. Skämdes ju när jag va ute o gick med henne! ;)
Sedan blev det en sväng på stan för att ta ut lite pengar o kolla lite. Hittade plattången jag kollat på jättelänge för bara 399kr på Åhlens! :D Nu kanske jag kan få ordning på håret... Lite sugen på att göra extentions sen faktiskt.. Det hade varit spännande! Tycker om att ha långt hår, men har för dålig kvalité själv.
Iaf så vandrade jag vidare efter shoppingen för att försöka få tag i mina betyg.. Det gick sådär.. Jag var välkommen åter imorgon..
Får ta det på förmiddagen. På eftermiddagen ska jag åka till gbg med far o hämta löpbandet (yeey!!) o ta en sväng på IKEA.

O idag ska jag åka o hälsa på Beckie, Simon o Tiger! :) Kul o se hur dom har det där ute, va mååånga år sen jag var där.

Nu: Choklad, Dr Pepper o diska.


Mummmsig frukost :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

kolla me sara hon kan fixa hår å sånt

Kommentera inlägget här :