dagen...

publicerat i Allmänt;
Började dagen med en 5km-runda med Ozzy o hjärtat. Vi fick lite brottom på slutet, för vi skulle på möte på stan 13.30 så vi fick knata på ordentligt den sista biten o springa upp i lägenheten o hämta packning o byta kläder. Jag passade på att ta en sväng på stan undertiden Gro satt på sitt möte o jag passade på att köpa ett gäng böcker. Ska nog lägga mig o läsa en stund nu innan jag somnar.
Är jättetrött, men hjärnan vill inte slappna av. Jag ser bara Sashas döda ögon framför mig när jag blundar. Därför undviker jag att blunda.

Vi fortsatte iaf dagen med att åka o hämta lillkillen på skolan, sen vidare till öb för att inhandla en kofot till rivningen av köket. Jäklar vad vi rev! Jag föreställde mig alla människor som gjort mig orätt genom åren, fattade kofoten o slog tills jag inte orkade längre. Gro blev lite rädd för mig sa hon ;)
Själv körde hon spiderwomantekninken. Upp o klättra, slita o dra i saker, hej vad det gick! O med en stor nypa envishet givetvis.
Imorgon ska vi köra all skit till tippen, o snälla lilla morfar ska hjälpa oss :)






.

Kommentera inlägget här :