Lets Get Lost, Fingers First.

publicerat i Allmänt;
Idag var jag faktiskt ganska trött när jag vaknade men två koppar kaffe, en halv liter cola o en promenad fick igång mig. Fick även en tvättid kl 13. Njuter verkligen av vädret, jag blir en annan människa av solen. Energin är på topp (för det mesta iaf).
Va precis ute på en tur med Ozzy när den största schäfer jag någonsin sett kommer rusandes mot oss. Jag blev livrädd, Ozzy med, han hoppar upp i famnen på mig. Vems famn skulle jag hoppa upp i då? Jag är totalt livrädd för schäfrar. Nu gick det bra när ägaren kom fram o dom fick hälsa ordentligt för det var en snäll hund, men jag tycker inte att man ska ha sina hundar lösa om man inte har pli på dom.

Är det någon som vet hur man får bort den jävla snön från bloggen så är ni hjärtligt välkommna att skicka ett inlägg. Nu är ju våren här o jag vill inte se snö mer!










.












Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristina kittelsen:

gå in på kodmallar och tryck "återställ kodmall" på alla olika kodmallar

2:a kommentar, skriven , av emma:

hej cim. hoppas allt e bra me dig.. här e det finemang.. soligt och gott..

fin din blogg har bivit

Kommentera inlägget här :