Please don't go, I want you to stay..

publicerat i Allmänt;

Idag fick jag samla kraft att ringa veterinären o boka tid. Va tvungen att vänta tills Gro kom hem med att ringa, för det blev alldeles för jobbigt. Nu har vi iaf en tid 19.20 på torsdag. Min älskling ska följa med som stöd o det betyder otroligt mycket. Jag trodde att jag hade förberett mig ganska bra mentalt, men tydligen så har jag inte det. Har drömt mardrömmar om Sasha hela natten o vaknade med ett tyst ångestskrik. Inte ens att krypa så nära det bara gick o känna mjuk, trygg hud hjälpte, så jag gick upp o tog en morgonpromenad med Ozzy för att skingra tankarna. Det fungerade faktiskt.
Det känns fortafarnde lite bättre, men jag känner har nog lite overklighetskänslor. Man hinner vara med om så mycket på 11 år. Allt vi gjort tillsammans går på repeat i mitt huvud, o jag tänker på alla gånger jag inte tagit hand om henne så som jag borde på grund av det liv jag levt.
Jag kommer ihåg det som igår när vi hämtade henne. Det lilla knytet som blev det första väsen som jag älskade o alltid gett mig samma villkorslösa kärlek tillbaka.
För er är det kanske ett djur, men för mig är hon så otroligt mycket mer.
Det kommer bli ett par tuffa dagar.

Gro, tack för att du finns här och hjälper mig att andas.









"Please don't go
I want you to stay
I'm begging you please
Please don't leave here"



.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

FY fan va hemskt detta är, ja lipar nästa själv :( Djuren är som barn för en! Jag förstår dig verkligen...jag vill inte vara med om den dagen mina voffar får somna in..vill inte tänka på det!



Stor kram till dig gumman!

2:a kommentar, skriven , av novalie:

kramar om

<3<3<3<3<3

3:e kommentar, skriven , av rebecca:

Det är helt otroligt hur snabbt tiden går. Jag kommer ihåg när du ringde o sa att du skulle få hund, och första besöket på valparna.:) Hur hon såg ut i pälsen när hon och Texas hade lekt hårdhänt. Hur hon spraaang hem på promenaden. Lilla tyrann valpen. <3

4:e kommentar, skriven , av Modern:

Ja hon var så pytteliten när du hämtade henne!! Tänker på dej!!! puss

5:e kommentar, skriven , av mikaela:

<3

Kommentera inlägget här :