April 22, 2010

publicerat i Allmänt;

Vaknade precis o tog en liten sväng med hundarna. Blev inte så lång, för Sasha skuttar ju inte så bra på sina tre ben, men faktiskt oerhört snabbt!
Nu ligger dom o sover, Ozz i hallen, Sasha i soffan o älskling i sängen.
Jag har för mycket att tänka på för att kunna somna om. Dessutom vill jag ta tillvara på vår sista dag tillsammans.
Jag hoppas att jag inte bryter ihop totalt hos veterinären så att jag stressar upp min lilla vovva mer än nödvändigt. Ska ta med hennes filt o bädda in henne i o hon ska få något riktig gott att äta innan vi åker dit.

Tittar i vanlig ordning på Vakna med the voice o dricker morgonkaffe o allt känns faktiskt ganska okej just nu. Det är bättre att få det gjort än att dra ut på det o gå o vänta.
Vi ska hem till Gros nya lya o riva kök imorgon o det ska bli kul! Då får jag något annat att tänka på o vi får avreagera oss lite ;) Lillkillen kommer också o hjälper till o vi behöver ju starka killar som hugger i :)

Tack alla som hört av sig med stöttande ord!













.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Vet precis hur det känns, stor kram till dig :(

Säg till om och när du är sugen på att ta en hundprommis, förstår om det är lite mycket nu men som sagt, säg bara till. Jag jobbar en hel del nu men brukar kunna flexa tis och tors em, dvs jobba hemifrån. Annars funkar alltid helgen.

Ha det så bra det går, kram

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Tänker på dej och vet hur svårt det är. Många kramar från mej.

3:e kommentar, skriven , av novalie:

Tänker på dej <3<3<3

Kommentera inlägget här :