April 26, 2010

publicerat i Allmänt;
Nyss hemkommen från torp o har inhandlat det nödvändigaste. Cigg, pepsi max o naturdiet ;)
Igår hade vi mys de luxe med allt vad det innebär. Filmer, godis, pizza o slapp. Vi såg "Närkontakt - The Fourth Kind" som Kila o Anna tipsat oss om, o fy faaan vad läskig den var!! Det är inte ofta jag har svårt att sova efter jag sett en film, men denhär var riktigt jobbig. Gro hade det nog värst, vaknade flera gånger av att hon låg i stort sett på mig o höll ett krampaktigt tag. Något jag bara blev glad för iofs ;)
Nej, ingen mer skräck på ett tag här...

I fredags fortsatte vi med att riva köket. Vi rev det o jag lämnar det där... Nu får våra vänner ta över.

Lördagen spenderades hemma hos Kila, med henne, Anna o Annas skitsöta lillasyster. Vi dansade till Shakira, spelade o hade allmänt trevligt. Jag lyckades somna på soffan vilket uppskattades av Kila eftersom hon såg det som ett tecken på att jag för en gångs skull var mest salongsberusad. O det kan jag väl bjuda på ;)

Nu inväntar jag lillkillen, älskling o det håriga odjuret. Kommer nog att bli mysigt o slappt även ikväll.






Läskiga filmen... Se den inte ensam!






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Låter inte som en film att se i Dalskog!!!

2:a kommentar, skriven , av Kristina kittelsen:

verkligen ingen film att se i dalskog, jag vet inte den är läskig och inte läskig på en och samma gång. har blivit lite paranoid och "troende" efter den alltså.

Kommentera inlägget här :