April 6, 2010

publicerat i Allmänt;
Sådär, då var man hemma i sverige igen :) Mitt första besök i norge var dock mycket lyckat tycker jag. Fick verkligen koncentrera mig o lyssna för att förstå vad alla sa, så dom första dagarna var jag ganska slut i huvudet, med annat språk, barn, svärföräldrar o hund. Men sista dagen tänkte jag nästan på norska o har tom börjat läsa en norsk bok. Det var då det var dags att åka hem ;)
Det har verkligen varit en avslappnande liten tur, o jag är hemma med ny energi. Det blev ingen skidtur, o det är väl inte jag så jätteledsen för om jag ska vara ärlig :P Vi får ta det nästa gång!

Sitter o tittar på min sovande bejb o är mycket lockad av att killa henne under fötterna som sticker ut utanför täcket.... Ska man våga? :P .... nej... låter nog bli... vill helst inte ha tänderna utslagna.. ;)
Läget med Sasha är detsamma, vi ska ut o hälsa på henne senare. Ska ta med något gott o ge henne, min lilla prinsessa. Nu ska hon bara få äta massa gott den sista tiden.
Jag får ursäkta mitt extremt tafatta blogginlägg med att jag är lite halvbakis o varit uppe sen halv 8 imorse,valp ni vet... Ska bättra mig!!



Puss o hej!!







.

Kommentera inlägget här :