Aug. 19, 2010

publicerat i Allmänt;

Har fortsatt min jakt på att ställa allt tillrätta vad gäller CSN o pengar. Hur det går kommer att visa sig om ett par månader men jag har bestämt mig för att plugga iaf. Skiter det sig fullständigt får jag väl helt enkelt hoppa av då.
Nu är garderoberna på plats o vi har börjat packa in kläder. Det blir bra dethär!
Är ensam hemma med fulvovven o tagit lite tid för att pyssla om mitt yttre. Känns som om jag inte riktigt haft varken tid eller ork till detta det senaste. Såndär lyx ni vet som att plocka ögonbrynen så att det faktiskt blir två, duscha så att folk slipper må illa när de kommer inom en meters håll samt avlägsna vinterpälsen som redan börjat växa vildare än på en björn.

Har insett än en gång att jag verkligen är en hundmänniska. Hur jobbigt det än må vara ibland så är det värt slitet. Nu är vi ju två också, tre dom veckorna lillkillen är hemma :) O att svärföräldrarna kan avlasta oss gör ju givetvis väldigt mycket :) Älskar den fula jycken, fast jag vill strypa honom när han väcker mig på morgonen genom att stämpla mig med en tass i ansiktet, alt. stoppa in sin sliskiga tunga i mitt öra.

Nu ska jag göra lite chaité o krypa ner i soffan!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Laban gillar att liksom suga in min örsnibb. Känns lite läskigt för jag inbillar mej att han kanske äter upp den/dem en dag...Kram

Kommentera inlägget här :