Dec. 21, 2010

publicerat i Allmänt;

Har haft en feel-good-dag idag :)
Jag missade skolan eftersom jag inte kunde sova natten innan och kände mig nära döden när alarmet ringde.
Men jag har fått gjort annat viktigt.
Tog en sväng på stan för mig själv och promenerade runt o tittade lite o shoppade några småsaker, efter jag var på dagens möte.
I januari ska jag för första gången någonsin prova på akupunktur. I ansikte, hårbotten och rygg har jag ju hört om men det jag ska prova är i, på och runt öronen. Ska bli spännande.

Var hos tandläkaren igår, vilket jag tycker är helt fruktansvärt hemskt. Efter tre bedövningssprutor gav hon upp då dom inte tog eftersom tanden var så inflammerad och nerven blottad. Fick en tillfällig lagning över jul och sedan ska jag tillbaka och dra den i januari.
Så det lär inte bli någon knäck för mig i jul.

Imorgon ska det lunchas med pappsen och Anna, gymmas lite, dom sista klapparna ska inhandlas och jag ska plugga.

 








.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

det borde ju funka ganska bra i öronen med tanke på att hela kroppen är avbildad där =)

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Öronakupunktur är bara skit tyvärr...

Kommentera inlägget här :