Dec. 29, 2010

publicerat i Allmänt;

Har haft en underbar jul hos svärisanrna i grannlandet. Jag oroade mig lite för vad mina smaklökar skulle ha att säga om det norska julbordet, ribbe o pinnekött lät i mina öron mycket suspekt... Men det var riktigt gott! Bra mycket roligare än den tjatiga skinkan o janssons.

Den 23:e var vi ju på "lilla julaftons firande" hos mamma och Bolko. Fick många fina klappar, bland annat fick vi en platt-tv!! :D Hade vi inte räknat med! Och presentkort och 500 till vårat sparkonto.
Ja, julen har varit jättebra, den bästa på väldigt många år.




Jag o bejb fick matchande klockor.                          
 

 
Svärfar med sin "opelkeps".    


Ozzy med sina klappar under granen.
                                 


Goda kransekakan :)






Hur var er jul?







.



 

                                              En av mina favoritklappar. Mysstrumpor från Bettan :)


                     

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

God fortsättning min lilla dam

Kommentera inlägget här :