Courtney Cox, min nya dejt?

publicerat i Allmänt;
Ska snart upp o skriva på kontraktet till lägenheten :)
Sen hem o äta middag med en bit släkt :P Matlusten kommer så sakta tillbaka nu.
Är på bra humör idag med men har en konstig känsla som om hjärnan är inlindad i bomull. Tankarna vill inte riktigt ta form. Numb. Men dock, så mår jag bra.

Har haft helt vridna drömmar inatt (inte helt ovanligt). Om piller, rakblad, Robinson, fiskar (?), i stort sett hela min umgängeskrets o Courtney Cox (????). Det var som om alla drömmar dom senaste månaderna samlats på lager o rann ut inatt. Men det fanns inget obehag när jag vaknade trots alla konstiga inslag. Dock vet jag inte vart Cortney kom ifrån! :P Tyckte iaf att hon var våldsamt het, men i vaket tillstånd tycker jag att hon är ganska läskig!

Min framtida puma? :p






.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

hahhaa, MYSigt :P

Kommentera inlägget här :