God natt inatt! :)

publicerat i Allmänt;
Har sovit mycket gott inatt! Bara vaknat en gån för att jag ´va så jäkla hungrig. Inte så konstigt kanske när jag glömt bort att äta på dagen ;) Så det blev en macka o lite honungs youghurt, sen däckade jag igen :)

Sitter o lyssnar på Sinead O'connor Sinead O'Connor – Her Mantle So Green. Hela den skivan är faktiskt riktigt bra! Lyssna!

Idag ska jag ha hemmaspa (kanske träna lite) o ta det så lugnt det går ;) Imorgon ska jag ge mig ut på stan, Torp omvädret tillåter, o köpa lite nödvöndigheter. Är i stort behov av trosor! Mina tycks ha försvunnit i flytten. Även hårfärg är något jag måste införskaffa! Sen hade ju inte ett par nya jeans varit dumt... :)

Nu ska jag fortsätta slappandet här o försöka komma ihåg att äta idag.Men det är svårt när man inte har någon matlust :/


Puss så länge! Extra pussar till Beckie, Marielle, Linda, Katarina, Kila, Anastsia, Ida, Nova o säkert många fler!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

<3

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

sötaste! <3

Kommentera inlägget här :