Hmmm...

publicerat i Allmänt;
Sitter o funderar på vad jag ska äta idag... Min matlust är totalt borta o har varit det ett tag. Vet ju att det blir så ibland, så det är ingen fara. Gäller bara att pilla i sig det man tycker bäst om. Just nu är det drickyoghurt o proviva som är godast :) O salami... mmmmm...
Illamåendet jag har haft en tid nu har gett sig också, väldigt skönt! Att må illa (o spy!) är det värsta jag vet! Det är nästan en fobi jag har. Jag är så orolig för att må illa o spy så ibland tänker jag så mycket på det att jag faktiskt börjar må illa.
På tal om fobier, missa inte Outsiders på femman ikväll som handlar om folk med tjockisfobi. Jag tycker att det här är våldsamt lustigt! (självklart är det fruktansvärt för de som är drabbade) Se det!

Nu ska jag ta o gå igenom läckerheterna i köket! :D







.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

Det är en fobi jag har me fattar du hur nojjig jag bli när nån i min närhet har magsjuka fan jag kan knappt käka på en vecka bara för att jag tror att jag ska bli smittad ...

Jag ska lätt se det hehehhe fett fobi

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

yes, jag ska in i morgon, men då hinner jag nog inte. Men om du vill kan vi fika på torsdag??



ooo lätt att jag ska se!

Kommentera inlägget här :