Kvällsbloggande.

publicerat i Allmänt;
Jag känner ett sånt otroligt lugn. Har nog aldrig känt det förut, inte på dethär sättet iaf.
Jag känner för första gången någonsin att mitt liv ligger framför mig o att jag kommer att göra något bra av det. Alla pusselbitar har hamnat rätt. 
Det handlar inte längre bara om överlevnad, eller en ständig hets att fördriva dethär livet.
Det var så lång tid i mitt liv då jag inte trodde att jag skulle uppleva min 30:e födelsedag, o inte ville heller.
Nu vill jag det. Jag vill bli 30, 50, 70 o kanske ännu mer.
Jag har aldrig upplevt denhär glädjen till livet förut.
Det är en otrolig trygghet.






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Ja livet är kul!! Tror att man hela livet kan glädjas åt olika saker.

2:a kommentar, skriven , av Katarina:

Älskade vännen, det är så himla roligt att läsa din blogg!!!! och se hur bra du mår. Jag känner igen mig i dig. Att hitta sig själv och glädjen till livet igen! Du kommer att möta motgångar, men så stark som du är, finns inget som kan komma åt dig!!!! =) Du är grym gumman!!!

Ses sen ;-) Puss o kram

3:e kommentar, skriven , av Cim:

K: Jag vet att jag är stark, men hade det inte varit för er vänner som har varit såå fantastiska, så hade det tagit så mkt längre tid att inse det. Jag är så glad att jag har er!

O ikväll kommer lätt att bli fabulöööst formidabelt! <3

Kommentera inlägget här :