Relax :)

publicerat i Allmänt;
Sitter o kollar på inredningstips o funderar.
Jag börjar känna ett lugn igen. Jag kan slappna av o låta allting ta sin tid.
Jag har inga konstanta krav på mig, som jag ändå inte kunde leva upp till. För man kan inte bli en annan person hur mycket man än vill. Tro mig, jag har försökt.
Och när man hela tiden gör sitt bästa o det ändå inte duger, så försöker man ännu mer. O tillslut så tappar man bort sig själv.
Jag tappade bort mig själv. Totalt. Jag gick vilse i någonting jag intalade mig var sant o vackert o om jag blundade hårdare o hårdare skulle jag kanske inte se den äkta sanningen alls.
Men det gör jag nu o sanningen är inte vacker. Den kanske var det en gång, men det var väldigt länge sen.
Det enda jag vill nu är att vara jag o ha människor runt mig som vill vara det för att dom tycker om det jag är.
Jag har hittat mig själv, o jag kommer aldrig att gå vilse igen.






.

Kommentera inlägget här :