This is a good day, lalala

publicerat i Allmänt;
Varit o klippt mig idag plus handlat massa saker som jag behövt länge men inte haft råd med :) O dom ringde från Uddevallahem idag o sa att det bara är för mig att komma o skriva på kontraktet!
Så jag köpte en inflyttningspresent till mig själv, två lampor :)
Jag har sett så mycket fint som jag ska ha i lägenheten o vet precis hur jag ska inreda alla rum :) Jag ska måla en mörkt, mörkt lila fondvägg i sovrummet o köket ska bli bubblegum-rosa. Vardagsrummet kommer att gå i svart o vinrött med helvita väggar o jag vet vilken soffa jag ska ha. Matrummet har jag inte funderat över än, men det kommer nog att få vara vitt... Ska bli så KUL!!!!

Jag får reda på mer o mer sjuka saker varje dag som har o göra med dramat i mitt liv det senaste. Det gör mig bara gladare o gladare för att jag fick upp ögonen (även om dom slets upp med våld) o hur jag mår nu. Jag är starkare än någonsin. Många har sagt att jag ser så pigg o frisk ut nu, o det är precis så jag känner mig. Jag skrev här i början av året, innan verkligheten kom o gav mig en käftsmäll, att dethär blir mitt år. Nu känner jag ännu mer att det är just så. O jag är glad för den styrka som jag faktiskt besitter. Jag vet att ingen någonsin kommer att trampa på mig igen, för jag kommer inte att tillåta det.

Nu ska jag dricka cola, röka o bara vara.



Pussar till alla er som finns nära mitt hjärta!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av i:

you go grrrl!!

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Puss till dej Cim.

3:e kommentar, skriven , av novalie:

<3

4:e kommentar, skriven , av rebecca:

fan vad jag tror på dig!!

Grattis till lägenheten.

MÅSTE ses snart. miss you darling :)

Kommentera inlägget här :