Feb. 16, 2010

publicerat i Allmänt;
Usch, är så jäkla förkyld. Snorig, hostig, slemmig, febrig o igår gav rösten upp också. Försökte prata med Mikaela i telefon förut, det gick sådär kan jag säga!
Lyssnar på Dresden Dolls o är skönt lugn idag. Ska snart göra lite honungsvatten. Har faktiskt lyckats sova middag två gånger idag, men jag sov bara tre timmar inatt så det var kanske inte så konstigt. Svårt att sova när man inte kan andas ordentligt när man ligger ner. O att sitta o sova är inte riktigt min grej.

Hoppas att jag kan må lite bättre snart så att jag kan åka o hälsa på Ida. O gå o titta på soffa, färg o gardiner.
O klisterlappar till kaklet i badrummet.
O säkert tusen andra saker.
Can't wait!!

Har sagt att inflyttningsfesten blir i mitten av mars, men det blir nog i slutet istället. Men dom det berör kommer att få en inbjudan i god tid :)

Då ska man antagligen gå på Pink också! :D Så kul! Har jag velat i flera år. Någon mer som ska dit? (Beckie jag kommer att försöka övertala dig att åka med! Bara så du vet. Lika bra att du säger ja med en gång så slipper du höra mitt tjat.)

Nu ska jag ta hand om min hals o hoppas att jag kan somna innan sex inatt.


Hej!!






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

höhö ;)

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Ja det ska vi. Hoppas Liljas resor hör av sej imorgon. Mina kära arbetskollegor säger att jag blir ensam 50-åring!! haha ja då höjer jag ju åldersnivån där på globen med lite....

Kommentera inlägget här :