Feb. 23, 2010

publicerat i Allmänt;
Lyckades iaf med att sova tre timmar inatt. Försökte sysselsätta mig så bra det gick där på natten mellan att vrida o vända mig i sängen till förbannelse. Mellan turerna blev det skrivande, kedjerök, musik o chailatte. Tillslut gav nog hjärnan upp så jag somnade vid sextiden. Som vanligt.

På fredag sätter jag mig på bussen mot Mellerud o hoppas att snömängden kan hålla sig som det är nu o att jag kan ta mig hem o vidare till gbg utan allt för mycket väntan på lördag.
Då ska man alltså rida också. Det var några år sen. Jag vet ju hur man ska göra rent praktiskt, problemet är hur jag ska ta mig upp och ner på den stackars hästen utan krosskador. Jag har ju välsignats med samma grace o smidighet som en höggravid valross på land. Håll tummarna för att både jag, häst o medridare klarar oss utan skador. ;) nejdå, kommer att bli kul.

Nu dricker jag åter igen chailatte. Det o avokado med aromat tycks vara det enda som går ner just nu. Men det är iaf något. Sushi skulle jag kunna tänka mig annars. Men orka gå o köpa det? Nej, jag tror inte det.
Är inte ens godissugen. Väldans konstigt.

Får påhälsning av Marielle senare, då blir det troligtvis mer chai. Sen ska jag försöka få orken till att färga håret också. Har en snygg råttfärgad utväxt just nu.



Gneegg!!







.





Kommentera inlägget här :