Bra

publicerat i Allmänt;
Är på mycket bra humör idag. Skön känsla. Ändå var det väldigt, väldigt nära att jag började gråta förut. Jag avskyr när mina vänner mår dåligt o jag inte kan göra någonting. Visst jag finns där o lyssnar, men jag vill bara fixa allt för alla. Det är så många av mina vänner som har det jobbigt nu. Jag tänker på er.
Tänker också på Kristina, Maggan o Markus som förlorat sin älskade familjemedlem.

Imorgon får jag då äntligen mina nycklar till min borg! Ska även titta ut färg till väggarna imorgon o på tisdag börjar det riktiga flyttandet. Kan inte beskriva i ord hur mycket jag längtar! Men det kommer att vara riktigt fullt upp i veckan. Mycket körande, släpande o bärande. Tur att jag har världens bästa vänner o familj som hjälper till :)

Nu kom jag plötsligt på att det finns choklad i skafferiet, då kan jag ju inte sitta här... Mmmmm..... :P






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Tack Cim. Marcus var ute och klappade på Lucifer. För honom var det viktigt att få se honom en sista gång.

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

:)

Kommentera inlägget här :