Varför ska jag vara en sån jävla nattuggla?

publicerat i Allmänt;
Ingen feber idag, men jag är inte helt kry än. O detta blev knappast bättre av att jag fastnade med musik o bok inatt o inte somnade förrän frammåt sextiden (dock tycker jag att det är väldigt mysigt att smyga omkring på natten när alla andra i huset sover. O eftersom medelåldern i huset är runt 80 så är jag ganska säker på att dom gör det). När jag vaknade trodde jag att någon höll på att bryta sig in i lägenheten, men det var bara några män som röjde snö på taket :)
Idag är det enda vettiga jag gjort att bada, o så kom Åsa o Nataniel förbi o sa hej. Imorgon får jag besök o ska sen sjäv kanske försöka ta mig ut i skogen o hälsa på Beckie :) Hade varit mkt trevligt!
På torsdag blir det gbg o helkväll med Beata! Ser jag mycket fram emot! O sen ett litet partaj på lördag, o bästa brudarna från gbg kommer hit :) så denhär veckan är ganska full. Men det kommer säkert att hända massa spännande saker även nästa vecka :)

Hej!





Kommentera inlägget här :