blablabla....blaha?

publicerat i Allmänt;
Sitter här o är trött som en gnu. Har ätit på tok för lite idag, men är inte hungrig heller. Har mest mått illa idag. Nu står kaffet med kanelsmak på, så jag kanske orkar hålla mig vaken under Let´s Dance iaf ;)
Mia är ute på uppdrag, så jag roar mig med att spela på Facebook o fixa min qx-sida, vilket bara gör mig irriterad för den laddar inte upp som den ska, så jag koncentrerar mig på kaffet istället.

Har hittat något jag så gärna skulle vilja köpa till mitt hjärta. Men tyvärr har jag inga pengar alls just nu, så det får vänta. Eller jo liiiite pengar har jag, men dom måste räcka till jag får pengarna från skolan o dom har jag ingen aning om när jag får. Med bidraget o lånet sammanlagt så får jag 14 000 denhär månaden, jag kommer ju inte tro mina ögon när det står det på saldot! Men jag måste spara en del eftersom sista utbetalningen kommer så tidigt som i maj.

Alla frågar om jag har någon nyårslöfte o jag har sagt nej, men jag ångrar mig nog o säger att jag lovar mig själv att planera, mer ordning i mitt liv o att ta hand om dom jag älskar (även mig själv) o visa det. Det behöver inte vara genom ord. Pappa tex. kan jag räkna på en halv hand hur många ggr jag sagt att jag älskar honom till, men jag är övertygad om att han vet det iaf. :)

Väntar med spänning på Let´s Dance nu! (jag vet att jag är nördig)







.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Ja att älska sej själv är viktigt fast man är ibland dålig på det. Ja, det har du varit, Cim.



Viktigt att säga till dem man älskar att man gör det för en vacker dag kanske de inte finns hos en. Men precis som ovan så blir det inte av....

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

:D du MÅSTE ringa på måndag efter skolan!! basta!

Kommentera inlägget här :