Jan. 26, 2010

publicerat i Allmänt;
Idag var lilla kusin här o hälsade på :) Vi käkade spagetti o köttfärssås o degade framför simpsons. Nu börjar det dra ihop sig inför gbghelg! Ska bli sjuuukt kul! Tycker synd om Katarina som jobbar typ konstant. Åker ner ganska tidigt på fredag så kan vi slappa o käka innan det är dags för bögparty på fredag o flatparty på lördag, söndagen kommer jag garanterat att vara bakis o äta så mkt onyttigt det bara går ;)
Fabulöst helt enkelt! :)

Vägde mig idag igen -7.0 kg, så nu går det bra för dom kristna! Nu kan jag börja plocka fram byxor som jag inte haft på ett tag. Ja, om jag hittade dom vill säga...
Står iaf uppskriven på typ 18 lägenheter, finns en ledig i samma hus som jag bor nu som jag skulle kunna ta om jag vill, men det är rätt sunkigt här plus att det är extremt lyhört (precis som där jag bodde innan) så jag väntar hellre tills jag hittar ngt där jag kan tänka mig att bo ett tag.

Har inte fått mina pengar än, det hade blivit något fel med något papper någonstans, men jag fick 500 av Bolko, så jag kommer att överleva denhär månaden också :)

Imorgon blir det ganska lugnt skulle jag tro, inget planerat o ledig. O på tors blir det fika med Mikaela! :D Myyysigt!
Sen ska vi väl försöka boka in någon dag när Marre kan komma hit på några öl :) o Nova måste också träffas snart!

Sitter o kollar på IKEA på lite saker jag ska köpa sen. Ska bli fint att börja om med nya saker o någonstans som bara är mitt o där jag bestämmer. Har än sålänge bara beställt en lampa till hallen, det är det enda jag behöver nu. Mycket praktiskt o ekonomiskt att flytta in i en möblerad lägenhet faktiskt :)
Nu har jag lokaliserat min kamera, så imorgon kommer jag att slänga in lite bilder på hur det ser ut!


Puss till alla finingar!


.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

Hej,



Den läkte hyfsat på fem dagar ungefär. Sen tog vi stygnen och så läker den förstås efter det. Äta kunde jag hela tiden och prata gick också bra.

2:a kommentar, skriven , av i:

puss på dig!!

3:e kommentar, skriven , av Modern:

Ja jag är nog inte på samma ställe som dej på fredag även om jag är i GBG men....ha en bra helg Cim.

Kommentera inlägget här :