Jan. 19, 2010

publicerat i Allmänt;

Har precis badat i mitt badkar. Ja, mitt tillfälliga badkar iaf. Har en lånelägenhet fram till april så har jag tid på mig att söka undertiden. Varit andra dagen i skolan idag o det känns fint. Alla är trevliga o lätta o jag håller mig faktiskt vaken på lektionerna, för det är faktiskt intressant! Gjorde min första läxa igår på... ja, sen mellanstadiet? Men jag är motiverad o vet att ingenting kan stoppa mig.
Ledig dag imorgon o det kan nog vara behövligt för jag är helt slut i huvudet nu. När jag kommit iordning "hemma" hos mig, så kommer jag nog att kunna slappna av lite också.

Har jäkligt fullt upp nu, många som ska träffas o fikas med o mycket annat som ska fixas. Den 30:e blir det helhelg i gbg med finaste brudarna o helgen går nog i gayigt tema ;) Kommer att bli fabulöööst! :D

Vikten går för övrigt stadigt neråt. -6.1 för några dagar sen o jag kommer att fortsätta på det spåret. Har inte min dator just nu, för mina saker är utspridda över halva uddevalla o en del av trollhättan, o så fort jag hittat min kamera så kommer det att bli bilder här igen.






But I'm on the outside
And I'm looking in
I can see through you
See your true colors
'Cause inside you're ugly
You're ugly like me
I can see through you
See to the real you

.

All the times
That I've cried
All this wasted
It's all inside
And I feel
All this pain
Stuffed it down
It's back again
And I lie
Here in bed
All alone
I can't mend
But I feel
Tomorrow will be okay



.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

Dutti tjej det som bloggar ;)

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Ha en bra kväll.

Kommentera inlägget här :