Juli 23, 2010

publicerat i Allmänt;

Helgen spenderades i Trollhättan tillsammans med älsk o Malin. Fallens dagar lockade såklart, så vi åkte dit o tog pappas lägenhet mitt i centrum i belägring. Malin hade med sig mat för en hel armé, så hungriga skulle vi inte behöva vara heller ;)
På fredag kom Eliisa o hennes polare dit o joinade oss med lite spel o dyl. "Bibel" o "Sanning o kosekvens". Jag fick det mindre spännande uppdraget att ringa på hos grannen o be om en toarulle med ursäkten att jag "ätit något olämpligt". Som tur var öppnade ingen.

Gro, mästarinnan vad gäller afasi, feltolkningar o missförstånd måste som vanligt citeras:

Vi tittar på Jamie Oliver som lagar mat o står i, jag läser samtidigt någonstans om vandrande pinnar o berättar att pappa hade dessa äckliga varelser som husdjur när jag var liten.
Gro tittar med stora ögon på teven: Men! Har han vandrande pinnar i maten????

Senare tittar vi allesammans på nyhetsmorgon o triss-skrapet på fyran. Står lite burkar här o var sen gårdagen o pappsen säger att han nog får ringa städerskan "Olga" o säga att hon ska komma tidigare.
- Olga? Vadå? Har du städerska? Är det hon som ska skrapa?

:D




4 månader med dig mitt hjärta. Du är allt det jag inte trodde fanns.




Ikväll blir det Pink konsert med Linda o Katarina! Jag åker ner tidigt för att hinna ta ett par öl hemma hos dessa pumor först.
Ska bli jätteskoj! O snart är det även dags för Priden! Än så länge har det varit en underbar sommar, o jag är säker på att resten av året kommer att fortsätta likadant :)









.

Kommentera inlägget här :