:)

publicerat i Allmänt;

Dagen tog sin början som sådan att jag vaknade upp av att jag fick en hundleksak a lá enormo kastad i pannan av allas vår älskling Ozzy, som varit pissjobbig hela dagen. (dock älskar vi honom iaf).
Vi tog det relativt lugnt på morgonen, o lillkilllen gav sig ut för att leka med en kompis. Vi gav oss ut till Skeppsviken för att sola o softa. Ozz skällde på precis allt han såg, men annars hade vi det mysigt :) Vi fick även fint besök av Anna-Karin en liten sväng o en fika på Strandcafét hanns med!
Kvällen har varit soft, o jag har hejjat på Japan, medans hjärtat knipit sina små tummar för Danmark.

Två fina citat bjuder jag på:

Lillkillen när vi sett filmen "Farsan" o huvudkaraktären friar till sin tjej på första dejten:
"Men oftaaaaaa!!! Han måste ju fråga chans först! O sen efter ett år då kanske han kan fria!"


Älskling i tal om hästar o dyl.
"Grimmskaft...
Är det typ sladden då???.."


Man kan ju inte annat än älska dom! Alla tre! <3

 

Bara för att det är min favoritkonstnär, all kategories.

 

 

 

.

Kommentera inlägget här :