Juni 21, 2010

publicerat i Allmänt;




Bloggen blir inte direkt prio ett såhär i sommartider, men jag har inte glömt den helt.
I fredags blev det premiärdopp på Havsten för mig för detta året. Jag är säker på att hjärtat stannade till ett par sekunder av köldshocken, men nu slår det igen, tror jag iaf.
Vi tyckte att det även vore en perfekt dag för att ta ut tältet på premiärluftning. O det var väl just vad det blev, luftning av tältet alltså. Efter en hel del slit för att få åbäket på plats satte vi oss på stranden o åt smörgåstårta, glada i hågen. När vi väl återvände till tältet som befann sig i den mer skuggiga delen av kampingen insåg vi att det nog skulle bli ganska kallt. O mörkt, eftersom ingen av oss tänkt på att packa ner någonting i ljusväg. Efter ca två timmar gav vi upp, tog vårat pick o pack o åkte hem till värmen o lyxen igen. Orden "Not a Happy Camper" fick en helt ny innebörd ;)


Idag har jag hämtat Sashas aska o spridit den på ett speciellt ställe som alltid betytt mycket för mig. Dit gick jag alltid för att tänka o reflektera, ofta tillsammans med henne. Nu var det sista gången vi gjorde ett besök där tillsammans. Nästa gång är hon redan där o väntar på mig.
 Jag spred askan i vattnet från det lilla fallet som jag var övertygad om var magiskt när jag var liten.




Imorgon blir det picknick med Beckie så jag håller tummarna för fint väder, kanske kan vi få pressat lite också :)




.



 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

<3

2:a kommentar, skriven , av Tove:

fint bilder (:

3:e kommentar, skriven , av Marina:

Snygg tatuering! Me like.

4:e kommentar, skriven , av Modern:

Där trivs nog lilla Sasha.

Kommentera inlägget här :