Trött!

publicerat i Allmänt;

Det blev ingen första natt i nya lägenheten. Inte inatt iaf. När vi kom dit o skruvat ihop sängen med mera upptäckte vi att elen inte riktigt ville vara med. Så vi förflyttade oss hem till mig istället, slängde oss i soffan o såg på Sherlock Holmes. Lillkillen tittar fortfarande, men jag tröttnade ganska fort. Tycker bara att den va konstig. Älskling somnade ganska fort i soffan :) Så söt när hon sover (jodå, hon är söt när hon är vaken också).

Till helgen blir det tvåmannaparty för mig o Nova :) Viktigaste ingredienserna för detta är rosa alkoholhaltiga drycker (intages gärna med sugrör), Rasputina o en väl laddad kamera för att föreviga detta (exempel nedan). Miss u my dear!! Kommer att bli fantastiskt kul, det är jag helt säker på!


*What about my ass?*




Nu går ögonen i kors, men jag är nog för trött för att sova, så det får helt enkelt bli lite slapp i soffan.




.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

haha men va fan jag ser ju helt mongo ut heheheh !

sugrör e nog fan ett måste och isbitar såklart hehe

vi kommer vara vackrast !

Kommentera inlägget här :