Juni 9, 2010

publicerat i Allmänt;

Flyttning är nyttigt för kroppen. Är helt slut, på ett ganska skönt sätt o har gått ner 2 kg :) Kan ju ha att göra med att vi knappt hunnit äta dom senaste dagarna. Ja, flytt är då det som stått på schemat. Anastasia ställde upp o hjälpte oss igår, det gick kanske inte i något rasande tempo, men vi va mkt tacksamma för hjälpen!
På kvällen var vi totalt slutkörda o satte oss tillrätta i soffan med klyftpotatis, sallad o annat gott. Vi han iaf äta innan det ringde i panik. Arbetarna från lägenheten som var där o fixade det sista o hade lyckats messa up rören i köket... så det var bara att lämna myskvällen o ge sig ut igen. Ja, ja, allt gick iaf bra tillslut.

Idag tog jag en promenad hem för att bestämma nya golvet i kök o hall. Utbudet var väl inte allt för upphetsande, men jag tog det neutralaste jag hittade.. beige med lila inslag (wtf??). Tur att man inte kommer bo kvar där särskilt länge. Har också fixat massa andra tråkiga saker som mååååste göras. Och beställt en ny mobil! :D Verkligen dags! Nu faller min bokstavligt talat isär... Så en Nokia 7230 blev det. Den rosa givetvis ;)



Annars undrar jag vart solen tagit vägen? Eftersom jag ska bli brun i år skulle det underlätta om den behagade titta fram snart igen. Men lite färg har jag faktiskt fått :) Kanske Gro har smittat mig med sitt löjligt bra pigment? :P

Har nyss ätit en lyxmåltid bestående av ej färdig korv, kall klyftpotatis o sallad. Är man hungrig som ett djur så är faktiskt detta fantastiskt gott!
Inatt blir antagligen första natten i nya lägenheten :)


Hej sålänge!



Mitt hjärta, snart vänder det.
Älskar dig genom allt.




.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Men gud har jag missat allt!! Ska ni flytta igen??!!!

Kommentera inlägget här :