Maj 16, 2010

publicerat i Allmänt;
Det blev ingen springtur eftersom jag hade lite ont i knät efter träningen igår. Men det blev en timmes powerwalk o lite styrketräning, så jag kan känna mig lite duktig idag också :) Får lite panik när jag tänker på att man snart måste i dendär nedrans bikinin i år igen... Om jag slutar äta nu kanske jag kommer i fin form till beachen 2011?
Samma visa varje år... varför lär man sig aldrig? Alternativt skulle jag kunna börja umgås med fetare människor för att själv se smalare ut. Hmmm... tål att tänkas på...

Har talat med min kumpan Katarina o vi har smidit onda planer, hehehe (ja vad annars? ingen har väl påstått att vi är goda på något sätt?). Till helgen kommer hon o hennes puma hit för att fira våra födelsedagar. Galej!!

Annars har dagen varit ganska slapp. Jag har inte gjort något av det jag borde gjort och det tänker jag inte göra heller. Nu tänker jag istället överdosera mitt cocosbadskum, lyssna på Rasputina o krypa ner i badet.










.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av al:

Åh, tack så mycket =)) ! Det var snällt sagt <3 !



Mm, jag börjar också känna att det blir en bikinisäsong med ytterst lite exponerad hud =P . Lyckas inte komma i form jag heller ...



al

2:a kommentar, skriven , av elsa:

svar: tacktacktack! :D du får mer än gärna lägga till mig via bloglovin, kram på dig! ;D

3:e kommentar, skriven , av Andrea Femerstrand:

Svar: Hej, tack så mycket för den fina kommentaren - kul att du gillar mina bilder :)



Ja, du är då bra duktigare än mig på å motionera iaf, kanske är en tröst ;D Jag sitter hela dagarna, och önskar att jag kunde få arslet ur vagnen och röra mer på mig, hehe.



Kram, hoppas kvällen e bra!

Kommentera inlägget här :