B - Day.

publicerat i Allmänt;

Sitter här med en hund som envetet slickar mig på tårna när jag försöker få i mig mitt morgonkaffe. Man kan bli väldigt trött på honom ibland, men jag saknar honom fort när han är borta, lilla björnen :)
Idag blir jag också ett år äldre o med det får jag leta grå hår o fler rynkor. Åldersnojja? Nope. Min hjärna är fortfarande kvar i tidiga tonåren o där kommer den förmodligen att stanna.
Har drömt mycket om Sasha inatt. Saknar henne. Glömmer fortfarande bort att hon inte finns längre, tittar ibland efter henne när jag vaknar.

Det blev tidig avgång för oss igår. Efter att ha suttit uppe hela natten i förrgår va vi inte fräschast. Satt i soffan vid 18-tiden o älskling säger: "Hasselbacken... vart ligger det?"
"Va?" Jag förstår ingenting.
"Nej... Jag måste skicka julkort till TinTin"
Jag förstår ännu mindre.
Ganska spännande att hon pratar i sömnen med ögonen öppna ;P det var dags att förflytta oss in i sängen.



Blir middag med mor, far o älskling på Kvarters ikväll, nomnom!  :) Under dagen ska det dock hinnas med långpromenix med killen härunder, träning o möjligtvis lite städ här hemma.






Fina Ozzy :)





.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Många grattis till dej

2:a kommentar, skriven , av mikaela:

gammal är du! (lika gammal som christian faktiskt) men det posetiva med att vara ihop med äldre är att dom får rynkor före en själv ;) och dom tycker alltid att man är ung och fräch :)

Kommentera inlägget här :