Maj 21, 2010

publicerat i Allmänt;
Ja, födelsedagen blev lyckad :) Jag fick många fina presenter och vi hade trevligt på middagen på kvällen. Tråkigast var väl jag som somnade vid 10-tiden på kvällen. Roligaste priset går i vanlig ordning, inte helt oväntat till min flickvän :P Självklart var vi stressade till tusen o en kvart försenade när vi skulle iväg på middagen. Hjärtat kommer på att hon glömt sin vita bh som hon ska ha under den vita tröjan i bilen. Ingen tid att ta sig 17 våningar upp igen o byta i lägenheten, så hon får helt enkelt byta i bilen. Vi spejar noga över parkeringen för att se att kusten är klar. Det är den. Men Gro är ju som ni som känner henne vet inte så snabb av sig så dethär bytandet tar sin lilla tid. På den lilla tiden (ja innan hon lyckas få på sig något.) rullar en bil in på parkeringen. O parkerar vart? Ja, på parkeringen framför oss såklart.
Herren i bilen var väl närmare 70, så det var väl länge sen han fick se någonting läckert (eller vad vet jag om det?), så det kan man väl bjuda på tycker jag XD



Igår skruvade vi isär lillkillens säng, lastade in den i bilen o åkte ut till mormor o morfar o ställde oss ute i solen o slipade den. Väl hemma släpade vi in allt i hobbyrummet i källaren o började måla den brun/svart istället för gul/vit som den var tidigare.
Så idag står fortsatt målning på schemat samt färgning av mitt hår. Hade tänkt ta en långpromenad, men det öser ju ner ute, så jag avvaktar nog helst... Alltid har man nåt att skylla på ;)






Och många, många kramar till stackars Linda!! Den bästa Lindan som finns!!!!






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

gillar din blogg :)

2:a kommentar, skriven , av tessan:

söt blogg =)

Kommentera inlägget här :