Maj 26, 2010

publicerat i Allmänt;
Har legat lite på latsidan vad gäller bloggandet det senaste. Dels beror det på datorbrist men även helt vanlig brist på ork. O så har jag helt enkelt haft bättre saker för mig. Som att blanda gin o tonic tex, det är jag en fena på.

Vi vart bjudna på kubbfest hos Malin i lördags, mycket kul! Det blev ju då som namnet kanske avslöjar kubbspel, men även middag, "jag har aldrig" o tjööööt.
Kvällens klantigaste får nog gå till mig som missar bordet när jag ska placera lilla vinglaset där.
Kvällens roligaste var helt klart hjärtats utstyrsel på krogen. Bildbomb från kvällen här nedan:

 
Peruker är underskattade leksaker..


 



Gro har i dessa varma dagar svurit över att det inte finns AC på nya bilen (snälla, ha nu i åtanke att hon faktisk är norsk, vi får ha lite överseende). "Faaan att det inte finns AC då!!!!" suckar... "Vad är dethär för knapp?" Jajjamen, där va den. Jag försökte förklara att det inte är en stjärna på knappen utan en snöflinga, men jag vet inte om jag lyckades, nu vet vi iaf vart vi ska trycka.
Bilen är ett ställe som leder till mycket skratt. Som när hon kastar ut snusen utan att kommit ihåg den lilla detaljen med att veva ner rutan först.



Puss på dig min helt egna struts, jag älskar dig mer o mer för varje dag jag vaknar med dig vid min sida.





.



Kommentera inlägget här :